måndag 1 augusti 2011

Första dagen som egen företagare..

Min första dag som egen företagare har känts mycket bra ! Är ju kvar i samma lokaler som jag befunnit mig i det senaste året alltså hos WD tattoo i Skellefteå.
Trivs fin fint där och roligt att ha en arbetskompis med bra humor och så är det förstås perfekt att ha någon att bolla idéer med och prata en massa strunt med. 
 Å så haha brukar jag ju få mej en å annan historie lektion vilket inte skadar min allmänbildning :P 

Detta har då hänt idag : Jag fick besök av ett glatt gäng på 14 tjejer som var på mö hippa så ja en av dem skulle gifta sig. Egentligen var grundtanken att bara bruden skulle göra ett slags stjärthjärta ( tydligen en loggo för ett klädmärke på 70-talet)på foten. 
Men det slutade med att jag tatuerade 6 st av dem med 1 hjärta var av lite olika slag och placering. Och eventuellt att några av de andra tjejerna ska återkomma på onsdag :) 
Denna braiga dag måste avslutas med en bra låt!
 (Texten under var vad någon hade kommenterat låten med på You tube ..hahah )

Dear God,
We have a special offer for you today.
Today's special offer is a used Lady Gaga AND a clean, unused Justin Bieber for the whopping price of only ONE Kurt Cobain! That's right, trade our 2 *cough* most valued artists for only ONE Kurt Cobain
LestatDLC 1 second ago
-But wait!-
If you bring back Kurt Cobain within the next 30 minutes, you also get a FREE complete and PURE set of the Jonas Brothers with it!
Signed...
Real Rockers.

1 kommentar:

  1. Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
    Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

    SvaraRadera